CD Pegawai Belia

KELUARGA BAHAGIAKU

Assalamualaikum w.b.t.Fuh,penat betul jadi panel hakim Anugerah Desa Cemerlang Parlimen Pontian.Besok 2 buah kampung lagi dalam parlimen Pontian akan dinilai kerana saya diamanahkan mengadili dari aspek kepimpinan.Dapat la hari ni,cilok masa tulis blog dan topik pada hari ini ialah tentang keluarga saya.Maklumlah saje je,nak bagi zool liga kampung baca biar copek sikit dia bernikah.tak gitu bro?He he...

Gambar : dari kiri saya,anak sulung saya Siti Nur Awadah dan isteriku tercinta Siti Nurhana (sedang mengandung anak ke-2 tu) due date bulan Jan 2009.Alhamdulillah...




Jadi kepada anda di luar sana yang masih terkesima dengan keindahan dunia tanpa arah tujuan khusus pada para belia fikir-fikirkan sampai bila kita hendak hanyut dalam dunia ciptaan sendiri.Pasti saya mendoakan keinsafan semoga Allah memberi hidayah dan taufik untuk kita menjadi manusia sesuai dengan tuntutan fitrah iaitu memiliki keluarga dan waris yang dapat mendoakan kesejahteraan kita di alam baqa.Kepada belia-belia yang sedang hangat bercinta,ingatlah batas-batas pergaulan.Cukup duit,bertunang jangan lelama,nikah je terus.Banyak pahala kalau berkahwin ni.Antaranya amalan kita diangkat 70 ganda tuan-tuan dan puan-puan dirahmati Allah sekalian.Sampai di sini coretan dan perkongsian pengalaman saya saudara-saudari sekalian.Minggu depan seminggu saya tiada di Malaysia kerana terlibat dengan program lawatan rasmi bersama Pengarah dan Timbalan Pengarah Belia ke Institut Pertanian Bogor dan pertukaran budaya.Semoga ketemu lagi dan permirsa luahan rasa beza bicara terapi minda.

6 comments:

  1. MALAYSIA says at

    Tuan Pegawai Belia, bila nak turun padang ke Mutiara Damansara, PJ? Takkan asyik jaga kawasan je!Wife akan bersalin kat mana?

  2. Anonymous says at

    Aku menang Piala SUZUKI.Hahahaa

  3. CD Pegawai Belia says at

    Aduhai bisa kecapekan saya mau turun ke mutiara damansara pj.Dengan kata lain tak expert jalan kat k.lumpur.Insya allah kalau kelapangan mas.Wife bersalin kat hospital kota tinggi.

  4. CD Pegawai Belia says at

    Singapore?Saperkah gerangan diri anda.Sila kenalkan diri pak.Mana tau ade bisnes bagus...

  5. Anonymous says at

    bila due bini ko..anyway congrat to your comung soon baby..heheheh

    ko bila balik kampung..

  6. CD Pegawai Belia says at

    Aduhai.Bile nak tulis artikel baru ni?Belum lagi le kurie.Aku pun tak tau bile dpt join program smdb frendz.Sibuk manjang bini due date 15 jan 2009.Tp ape-apehal akt/program gua bole tolong ape yg mampu.Amin

Blogger Templates by Blog Forum